top of page

Buchete razlete si panglici indraznete


Planuisem sa scriu altceva... cica despre trenduri in materie de nunti pentru 2016, dar, rasfoind internetul mi-am dat seama ca nu exista o reteta standard pentru a propune niste trenduri, cel putin nu in materie de nunti. Pantone au numit deja culorile anului 2016 si, daca nu ati aflat, according to them anul viitor va fi pliiiiin de roz pal si baby blue pal... desi ei le-au spus mai poetic Rose Quartz & Serenity :) Daca 2015 m-a invatat ceva, a fost ca aceste “culori ale anului” propuse de Pantone, oricat de frumoase ar fi, they ain’t happening 'round here! Si e normal: gusturile difera de la om la om, si de la o mireasa la alta. Asa ca nu ma apuc sa inventez eu coada la pruna propunandu-va niste trenuri fabricate de mine sau de altii, ci ma voi tine de ce stiu, ce-mi place si ce as face toata ziua: buchete de mireasa.


Iubesc buchetele de mireasa! Cand lucrez aranjamentele pentru nunta, buchetul ramane sa-l fac undeva spre dimineata nuntii si ma emotionez ca un copil gandindu-ma la cum il voi face. Imi place sa leg florile laolalta si sa vad ce imi iese, imi plac miresele care nu imi dau un model fix si ma lasa sa imi pun imaginatia la contributie, si imi place maxim sa accesorizez buchetul cu panglici, ace diverse, nasturei, danteluri, bijuterii, etc. Vedeta show-ului – dupa miri, binenteles – este buchetul: el va aparea in toate pozele de la nunta voastra (cel putin in cele de album, cu siguranta) asa ca asigura-te ca este unul pe care chiar ti l-ai dorit/imaginat/visat. Nu te abtine de la nimic cand vine vorba de buchet! Daca ai nevoie sa tai din buget, nu te voi lasa sa tai de la bugetul buchetului :) Fiecare leut in plus face ca buchetul tau sa fie diferit de al oricarei alte mirese, si, pana la urma asta ne dorim toate: sa fim altfel.


Eu cand vorbesc cu miresele despre nunta incep prin a le intreba despre buchet. Alegerea tipului de buchet imi spune multe despre personalitatea miresei, si, trebuie sa recunosc, ma face sa-mi dau seama cum sa incep abordarea si ce pot sau nu sa ii propun pentru restul aranjamentelor. De exemplu, miresele mai indraznete aleg buchete razlete, rasfirate, sau curgatoare – acestea sunt de obicei cele care prefera asimetria in detrimentul simetriei, care prefera un look mai natural, si care vor alege si pentru restaurant niste aranjamente altfel. Miresele care aleg buchetul compact sunt mai calculate, le plac ordinea si simetria, si pe sala isi vor dori -probabil- ca si aranjamentele sa fie rotunde, compacte, situate la aceeasi inaltime unul fata de celalalt. Mie imi plac toate miresele, dar trebuie sa recunosc: miresele indraznete ma intriga cel mai mult!


Va propun azi sa va deschideti ochii, mintea si orizonturile spre buchete altfel si panglici for days! Apropo, daca sunteti prin Timisoara si doriti sa "probati" un o nebunie de buchet (in stilul celor pe care le vedeti pe pinterest), va asteptam la Targul de nunti de la Centrul Regional de Afaceri Timisoara, intre 8-10 ianuarie 2016 – vom fi la Standul nr 39 impreuna cu Marian Dobrean Photography. Asta era o paranteza :D Acum sa va arat cateva buchetele si panglicile lor aferente. Ladies, feast your eyes on these beauties!


Buchet Coquette Designs - noiembrie 2015

Buchet LaVanda Florarie Brasov

Buchet Coquette Designs - iunie 2015

Buchet curgator Coquette Designs - august 2015

Asadar, mireasa draga, tu ce buchet vei alege pentru nunta ta?

Sursa imaginilor: Pinterest.com. , Coquette Designs, LaVanda Florarie Brasov

Sursa imaginii de header - Andreea Alexandroni


Iti recomandam
Postari recente
Arhiva
Cauta in blog
No tags yet.
Urmareste-ne
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page