top of page

O nunta cu suflet - Simona & Ruben


Cand i-am cunoscut pe Simona si pe Ruben si mi-au vorbit despre nunta lor, nu mi-am imaginat ce va urma. Pentru mine e intotdeauna o placere sa intalnesc oameni creativi, pe de o parte pentru ca o colaborare cu asemenea clienti imi incearca si mie creativitatea, pe de alta parte pentru ca simt ca am ce sa invat de la ei! Cred ca visul oricarui florist creativ este sa aibe evenimente atat de diverse incat sa nu faca acelasi aranjament de doua ori, si visul acesta s-a implinit pentru mine la nuntile pe care le-am organizat in 2015, dintre care cea mai detaliata, personala si mulata pe stilul mirilor, a fost cea a Simonei si a lui Ruben.


Simo si Ruben sunt doi copii tineri si faini, indragostiti pana la cer si inapoi! Atat de indragostiti incat li se citeste in ochi iubirea unuia pentru celalalt. Acesta e si unul din motivele pentru care m-am atasat de ei iremediabil din prima clipa.


Cand m-am intalnit cu cei doi mi-au spus ca au tot pentru nunta. Zic “cum adica tot?”. “Adica noi ne-am cumparat vase si rame foto si tot felul de suporti de lumanari si.. tot”. In prima instanta am ezitat stiind ca nu voi putea sa imi fac o idee despre cum vor arata aranjamentele florale decat cu o saptamana inainte de nunta cand aveam sa primesc vasele. Dar v-am mai spus, imi plac provocarile! Cand mi-au povestit despre paleta de culori pe care si-o doresc m-am indragostit: alb-peach, cu tonuri de gri si accente cuprate, usor rustic. Una din acele nunti la care ma holbez pe pinterest toata ziua si imi zic “intr-o zi o sa vina cineva si o sa imi ceara si mie sa le fac asa!”


Marturiile au fost niste plantute suculente comandate de pe internet pe care le-au imbracat intr-o pasla si le-au prins cartonase scrise de mana cu numele invitatilor, numerele de masa au fost realizate de un prieten de familie si pictate de ei, la fel si feliile de lemn ce au stat sub vasele de ceramica, portelan si alama. Si-au cumparat rame foto, vase, suporti pentru lumanari, un dulapior, o valiza veche si alte cele din piata de vechituri din Timisoara la pret de nimic. Au strans aproape un an la ele. Ce mai, au avut oamenii tot ce trebuie; mai mult de cat atat: au avut asa de multe detalii incat a trebuit sa imi fac lista cu tot ce am de facut si unde trebuia sa le pun! :)

Locatia initial a fost alta, dar din motive organizatorice, nunta s-a mutat cu vreo cateva luni inainte la Pensiunea Venezia, situata la iesirea spre aeroportul Traian Vuia din Timisoara. Numai bine ca am avut ocazia sa colaborez cu colega mea de breasla Rafaela Ionescu, cea care a fost mai mult decat draguta si ne-a realizat si un colt de poze in interiorul restaurantului deoarece afara statea sa ploua. Fetele de masa, decorul prezidiului, si tot ce a tinut de textile a fost realizat de Rafaela si echipa ei. Noi, echipa Coquette Designs, am venit cu “to do list-ul”, cu florile, meniurile au fost realizate tot de noi, la fel si tabloul de invitati care a capatat o alura si mai personala fiind realizat manual. Dulciurile au fost realizate de Rapsodia si au fost delicioase! Last but not least, fotografa Andreea Alexandroni a captat perfect fiecare moment al nuntii si fiecare detaliu in stilul ei unic si inconfundabil, care exprima romantism, eleganta si rafinament.

Ce pot sa va spun e ca nu le-a fost usor mirilor nostri. Am mai zis si alta data: nu e usor sa fii propriul tau wedding planner, si cu atat mai mult cand te implici personal in fiecare detaliu minor. A meritat efortul? Binenteles ca da! Ce inseamna pentru mine o nunta reusita? Fericire. Pura fericire. Iar acesti doi oameni o emana prin toti porii! Fericire, iubire si respect reciproc; s-au simtit in fiecare atingere, privire, in fiecare cuvant rostit.


Sunt o norocoasa. Sunt norocoasa ca lucrez intre flori in fiecare weekend, dar si mai norocoasa sa intalnesc asemenea oameni care imi intaresc convingerea pe zi ce trece ca da, iubirea invinge orice!

Mai multe fotografii in curand pe site-ul Andreei Alexandroni.


Iti recomandam
Postari recente
Arhiva
Cauta in blog
No tags yet.
Urmareste-ne
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page