top of page

Fairy tales & Happy endings


Stiti cand va ganditi la cineva foarte drag voua si nu stiti cu ce sa incepeti? Asa sunt eu acum cand ma gandesc la Spria si la Florin si la nunta lor minunata la care am decorat, am lucrat si am dansat deopotriva.


Spria e o tipa asa...cam ca mine: buna si nebuna. Am click-uit din prima cand ne-am cunoscut si cand mi-a zis ca se marita am stiut ca trebuie sa ii organizez nunta! Ne-am invartit prin tot felul de tematici (ca stiam ca vrem tematica) pana sa o gasim pe cea care sa ii reprezinte cel mai bine. Florin e sportiv, muncitor, foarte funny si pus pe glume tot timpul, si face un gratar de mama-mama! Spria e o tipa realista, cu picioarele pe pamant, iubeste sa se piarda in lumea cartilor si te face din doua propozitii cat ai zice peste. Ah si ii plac verdele si auriul – putin glitter nu strica nimanui. Asa am stiut ca o tematica “forest fairytale” e cea mai potrivita pentru povestea lor de dragoste.


Lucrez cu drag la toate nuntile si intre flori ma simt ca in oaza mea de liniste. Insa cand prietena ta se marita, te dai peste cap ca totul sa iasa chiar mai bine decat si-ar fi putut imagina! Am inceput totul de la capat: invitatii si rsvp cards. Am cautat un model simplu doar cu putin sclipici, designul l-am facut eu si am mers impreuna la print sa le scoatem pe un carton auriu sidefat.


Cununia religioasa a avut loc la Biserica Catolica din Mehala iar decorul bisericii a fost realizat de matusa si bunica Spriei. Nunta nu s-a desfasurat intr-un cadru de padure deoarece in Timisoara e foarte dificil sa faci o nunta in aer liber (ca sa nu spun ca si daca o faci, te costa o avere), desi ne-am fi dorit cu totii sa zburdam in picioarele goale prin iarba undeva intr-o poienita, ci la Cochet Ballroom – despre care pot sa va spun ca se diferentiaza de alte restaurante printr-un meniu putin mai “fancy”: am mancat supa crema, amuse-bouche-uri delicate cu caviar si fois-gras, steak si piept de pui cu sos de ciuperci, si sarmalute bune de tot.


Am cautat sa ne apropiem cat mai mult de tematica nuntii prin elementele de decor asa ca am ales muschi, busteni, ciupercute, lumanari, iar ca flori, am mers pe lalele (preferatele Spriei) si flori albe. Pe fiecare masa a sezut mandru cate un aranjament diferit de cel de pe masa de langa. Numerele de masa au fost facute de noi special pentru nunta aceasta, iar meniurile au fost acea sclipire ceruta de Spria in decor. Candy bar-ul a fost alcatuit din prajituri de casa realizate de Ceva Dulce Timisoara, praline si cupcakes de Cofetaria Adi-Dia, iar noi le-am aranjat pe platouri si le-am acompaiat de flori in ceainince. Tortul mirilor a fost unul din cele mai bune torturi pe care le-am mancat vreodata, realizat de super talentata cofetareasa home made Claudia Ilia: un naked cake (sau semi-naked) cu blat de cacao, crema de ciocolata alba si jeleu de cirese amare (printre altele) si l-a decorat cu fructe si flori. Miniaam cum ar zice Spria :)


Rochia Spriei a fost realizata la comanda de catre Atelier Tiana, din dantela si materiale de cea mai buna calitate, si a ajuns sa coste jumatate din pretul mediu al unei rochii cumparate din magazin; pantofii au fost si ei realizati la comanda intr-un magazin din Galeria 1, Luxury Fashion, care iti fac pantofi dupa cum vrea sufletelul tau la preturi foarte accesibile, verighetele au fost si ele realizate la comanda, din argint de catre un bijutier local, iar coronita Spriei a fost realizata tot de mine sub pseudonimul cu care activam inainte sa devin o florareasa cocheta, Andra Bijoux :)


Intregul eveniment a fost captat in imagini de catre fotograful Marian Dobrean, in stilul sau caracteristic si ii multumim pe aceasta cale ca a avut rabdare sa ne fotografieze pe toti maimutarindu-ne si dansand ca nebunii :) A fost o nunta la care am stat jos doar cand am mancat si am dansat de ne-au durut talpile. Pe noi ca pe noi, dar ce sa mai zic de Spria care s-a schimbat in balerini si i-a intrecut pe toti la dantuiala! Am mancat bine, am dansat mult, am ras si mai mult, si ne-am intrecut care mai de care in ipostaze funny in selfie-uri.


Dar hai, gata cu vorbaria si aruncati o privire peste fotografii!


P.S. acusica vine part 2 of this fairytale: botezul lui Marc. Ah si se anunta cel putin la fel de fain! Asteptam toti cu sufletul la gura venirea Micului Print, Marc :)


Iti recomandam
Postari recente
Arhiva
Cauta in blog
No tags yet.
Urmareste-ne
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page