top of page

Mada & Cosmin: sincronizare perfecta


Mădă -prima din grupul nostru de prietene care a avut nunta- si Cosmin s-au cunoscut exact când a trebuit și cum a trebuit; la locul potrivit, în momentul potrivit, toate piesele puzzle-ului s-au asezat la fix. Sincronizare perfecta!


Prietena si colega de suferinta, Mada e o fata care stie clar ce vrea si cum vrea sa fie facute lucrurile; ne asemanam in privinta asta, suntem perfectioniste, si de-asta am colaborat intotdeauna foarte bine impreuna. Cei doi s-au implicat foarte mult in organizarea nuntii care a fost planuita pana la cele mai mici detalii.


Machiaj, coafura si rochie


Trebuie sa va spun ca Mada nu s-a gandit sa faca economii cu ziua nuntii ei. Si-a calculat bine bugetele asa incat sa poata obtine ceea ce si-a dorit dintotdeauna. Rochia a ales-o in final de la Natalia Vasiliev: un model princess, care pe prietena mea voluptoasa a prins-o perfect. Voalul a fost la piece du resistance: un voal lung din matase cu bordura din dantela.

Machiajul a fost realizat de Anca Georgescu, cea care urma sa devina make-up artis-ul nostru preferat si our go-to person in materie de machiaj. Coafura a fost realizata de Eliza Pavel (Backstage studio), care a accentuat buclele naturale si lungi si a intregit look-ul frumoasei mirese cu o diadema eleganta.


Locatie


Cununia religioasa s-a desfasurat in impunatoarea si bine-cunoscuta Catedrala Mitropolitana din Timisoara; sedinta foto realizata de talentatul fotograf Marian Dobrean s-a desfasurat in Parcul Rozelor si, la cererea Madalinei, pe aleea plina cu prunusi de pe malul Begai, locatie ce a subliniat afinitatea ei pentru culoarea bordo.

Masa, petrecerea si dansul s-au tinut la restaurant DAF Junior, in Giroc, intr-un ambient maiestuos si impunator. Sala este foarte mare, cu tavane foarte inalte, cu un ring de dans enorm, numai bune pentru o nunta mare cam de vreo 300+ de persoane cum a fost a lor.

Un mic detaliu care, pentru mine personal, conteaza extrem de mult, este atitudinea oamenilor cu care lucrezi; spun asta pentru ca la DAF, seful de sala (un pusti mistocar imbracat tot timpul in camasa roz) pare foarte de treaba si dornic sa va faca pe plac, pana in momentul in care evenimentul s-a incheiat si se vede cu banii in mana - si daca nu stiti, va spun eu: se achita extrem de multi bani pe o nunta asa de mare! Cu toate acestea, seful de sala a dat dovada nu doar de aroganta si nesimtire fata de miri, ceea ce nu poate sa denote decat o mare lipsa de profesionalism. Si probabil proasta crestere :)

Flori


Am cautat impreuna exemple pe internet de buchete de cale, de nuante de bordo, de lumanari si alte cele. Aranjamentele pe sala le-a facut colegii nostri de la Rayna Decor intrucat mireasa si-a dorit musai-musai niste suproti frumosi cu lumanari pe care ei ii au, si au cuprins: trandafiri peach, crini bordo, crizanteme bordo, santini verzi si iedera. Noi am realizat buchetul miresei, lumanarile pentru nasi, coronitele pentru fetitele cu flori, cocardele si aranjamentele pe masini. In ultima noastra intalnire la "weekly gossip turned wedding talk" Mada a venit cu totul pus la punct: poze cu 3 variante de lumanari, o varianta de buchet, si o idee de aranjament de inspiratie pentru aranjamentele de masina. Trebuie sa recunosc, mi-a fost foarte usor sa comand florile, stiind exact ce isi doreste.

Extras

Pe langa florile enumerate mai sus, ne-am ocupat si de designul meniurilor si al numerelor de masa, precum si de aranjamerea numelor invitatilor in farfurii. Fiecare masa a venit de la mireasa mea perfectionista cu harta aferenta ("cu nordul in sus"), cu numele invitatilor pe fiecare scaun si cu biletelele cu nume gata printate. Mura in gura. Meniurile au preluat modelul de pe invitatie, si au intregit subtila tematica baroca spre care ne-am orientat.


Atmosfera & Muzica


Mada a fost prima dintre noi care a dat startul nuntilor intre prietene, si nu a vrut nicidecum ca nunta ei sa fie una "average". A vrut locatie maiestuoasa, flori bordo, invitati multi, open bar, candy & fruit bar, mancare buna, detalii bine puse cap la cap, artificii, fum greu si tot tacamul, toate nu doar pentru a fi ei doi multumiti, ci mai ales pentru a face sa se simta bine toti invitatii, de la mic la mare. Cel mai mult mi-a placut atentia pe care mirii au acordat-o tuturor invitatilor (si credeti-ma, au avut ceva invitati de multumit), plimbandu-se pe la fiecare si asigurandu-se ca toata lumea se simte bine. In materie de muzica, desi stiu clar ca prietena mea nu e fana (ha-ha te-am parat la tot internetul :P ) a predominat muzica populara, iar DJ-ul, putin mai old si old-school, ne-a delectat pe cei mai tineri dintre noi cu muzica anilor '90 si nu numai ("Si acuuum Discoooo"...bumtzi, bumtzi, bumtzi!); apoi, in timpul mesei ne-au gadilat timpanele acorduri de vioara si nai. Per total, toata lumea s-a simtit bine si spun asta pentru ca, ce-i drept, la nunta asta nu prea s-a stat jos. Si adevarul e, ca miri, tot ce-ti doresti de la invitati e sa se simta bine. Punct ochit, punct lovit, Mada si Cosmin :)


Food & drinks


Auzisem de DAF cum ca ar fi renumiti pentru mancarea exceptionala pe care o fac, care, din cate am inteles costa ceva banuti, dar si-i merita pe deplin. Ei bine, pe mine, trebuie sa recunosc, nu m-a impresionat foarte tare mancarea. Dar hei, nu ma ascultati pe mine ca nu am mai fost decat la vreo doua nunti pana acum, si alea la sat :) Mi-a placut ideea de open bar, insa si aici barmanii de la DAF si-au cam dat cu stangul in dreptul, deoarece cocktail-urile au fost atat de tari, incat nu am putut nici unul din noi sa le bem (si noi bem cocktailuri, trust me!) Candy bar-ul a fost realizat in totalitate de Cofetaria Trandafirul, care a adus o mare varietate de prajituri extrem de gustoase! Tortul l-au facut cei de la cofetaria Timeea; a fost pentru prima data cand am mancat tort facut de ei, si trebuie sa recunosc, am ramas foarte placut impresionata! Recomand cu incredere!

Detalii nevazute


Dansul mirilor a fost calculat pas cu pas. Au fost emotionati amandoi si s-a vazut putin, insa totul a iesit perfect: la sfarsit cand Cosmin a lasat-o pe spate, Mada a facut cu un ochi la tipul cu artificii, si cu celalalt lui Marian pentru a captura la fix marele final. Cand momentul s-a incheiat, Mada a respirat in sfarsit si sala a izbucnit in ropote de aplauze.


Concluzii


Aceasta a fost prima nunta la care am ajutat la organizat. Initial mi-a fost frica, stiind cat de minutioasa si perfectionista este Mada, insa ma bucur ca a avut incredere in mine si ca am putut sa fac parte din aceasta frumoasa zi din viata ei. Eu una m-am simtit bine la nunta care a dat startul sezonului de nunti pentru Coquette Designs, pe vremea cand Coquette Design nici nu se numea asa :) Incepand de aici am inceput sa vad ce inseamna cu adevarat sa organizezi o nunta, cate detalii trebuie puse cap la cap, cat de multe lucruri trebuie rezolvate, si, mai ales, cat de importanta este sustinerea viitorului tau sot si a oamenilor dragi din jurul tau.






Iti recomandam
Postari recente
Arhiva
Cauta in blog
No tags yet.
Urmareste-ne
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page